Slavko Gaber, Ljubica Marjanovič Umek : Študije (primerjalne) neenakosti
Podrobnosti knjige
Vprašanje neenakosti in pravičnosti kot pereče in stalno „kliče“ tako po načrtnem preučevanju problematike kot tudi po oblikovanju dodatnih sistemskih mehanizmov in razvoju konkretnih pedagoških pristopov, ki bodo na novo osmislili množično izobraževanje in hkrati zmanjševali vpliv socialnega izvora šolajočih na uspešnost pri izobraževanju, ki ga beležimo v Sloveniji.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Pedagoška fakulteta |
Leto izdaje | 2013 |
Strani | 191 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | |
ISBN | 9789612531232 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Študije obravnavajo širok spekter vprašanj in pri tem uporabljajo različne metodološke pristope. Avtorica in avtor verjameta, da je treba različne pristope postaviti v „službo“ poskusa konceptualizacije in razumevanja obravnavane problematike. Spekter vprašanj enakosti v polju edukacije seže vse od preučevanja in predstavljanja izbranih vplivnih teoretskih konceptualizacij do empiričnih raziskav in prikazov dosežkov otrok v slovenskih vrtcih in šolah. Razmislek o šolah in vrtcih v Sloveniji je pogosto (ne pa vedno) vpet v primerjave z drugimi, predvsem evropskimi državami.