Alenka Kobolt, Sonja Žorga : Supervizija
Podrobnosti knjige
proces razvoja in učenja v poklicu
Avtorici v svojem delu opozarjata tudi na različne dileme, povezane s supervizijo. Sicer pa bralcu puščata odprt prostor za lastna razmišljanja, dvome in odločitve ter nas vabita, da se skupaj učimo.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Pedagoška fakulteta |
Leto izdaje | 2013 |
Strani | 298 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | |
ISBN | 9789612531317 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Delo Alenke Kobolt in Sonje Žorga, supervizork z dolgoletnimi izkušnjami, prihaja v pravem trenutku, ko sta potreba in zanimanje za področje supervizije v vedno večjem razmahu. Avtorici sta že z naslovom knjige Supervizija – proces razvoja in učenja v poklicu označili glavne poudarke in pojmovanje supervizije, ki sta jo podrobneje predstavili v svojem delu. Delo posega v jedro učenja in razvoja profesionalne kompetence. V vsakodnevnem življenju se učenje pogosto razume kot sprejemanje informacij. Vendar je to le od daleč podobno učenju. Tako kot bi bilo nesmiselno trditi: “Ravnokar sem prebral knjigo o vožnji kolesa – sedaj znam voziti kolo.” Resnično učenje zadeva bistvo človeka. S takim učenjem se nenehno spreminjamo in se ponovno ustvarjamo. Resnično učenje nam omogoča, da širimo svojo ustvarjalno moč in avtotelično ravnanje. Tako učenje pa ni mogoče brez izkušenj, refleksije, raziskovanja lastne prakse in ne nazadnje integracije teorije in prakse.