Helena Smrtnik Vitulić : Spoznavanje otrok v razredu
Podrobnosti knjige
izbrane teme iz razvojne psihologije za izvajanje prakse
Priročnik je dober pripomoček za študente pedagoških smeri, saj jih pri opravljanju prakse zelo natančno vodi pri spoznavanju razvojnopsiholoških vidikov dela z otroki v razredu, prav tako je lahko tudi temeljno ogrodje za kvalitetno izvajanje vaj iz razvojne psihologije in zelo dobrodošlo gradivo strokovnjakom, zaposlenim na področju vzgoje in izobraževanja.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Pedagoška fakulteta |
Leto izdaje | 2013 |
Strani | 67 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | |
ISBN | 9789612531355 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Priročnik postopno in sistematično seznanja in vodi študente – bodoče učitelje in učiteljice – k izkušnjam s pedagoško prakso in razredom ter omogoča, da se študentje pri svojem pedagoškem ravnanju in vedenju opirajo na strokovna razvojnopsihološka spoznanja. V osrednjem delu priročnika avtorica izpostavi različna področja razvojne psihologije, ki študentom omogočajo, da na študijski pedagoški praksi aplicirajo strokovna in teoretična spoznanja na pedagoško delo z učenci. Med njimi je opazovanje, ki predstavlja nujno raziskovalno metodo za delo v razredu. Avtorica študente usmeri, na kaj vse naj bodo pri opazovanju pozorni in kakšna je njihova profesionalna odgovornost pri interpretiranju ugotovitev. Naslednje obravnavano področje so čustva, pri katerem imajo študentje možnost spoznati, kakšno je primerno soočanje in ravnanje s čustvi učencev. Glede medosebnih odnosov avtorica študente opozori na pomembno profesionalno vlogo, ki jo imajo učitelji pri oblikovanju odnosov med učenci. Pri kognitivnem razvoju je posebej izpostavljena Piagetova teorija ter njegovo raziskovalno delo na tem področju. Avtorica področje osebnosti obravnava v povezavi s šolsko uspešnostjo, pri čemer spodbuja ozaveščanje študentov o njihovi vlogi pri oblikovanju osebnosti učencev. Naloge za študente so zasnovane sistematično, jasno in dovolj odprto, da jih spodbujajo k divergentnemu in refleksivnemu mišljenju ter h kritični presoji pedagoške stvarnosti. Besedilo je pisano v strokovnem, vendar razumljivem jeziku, je teoretično utemeljeno z navedbami številnih domačih in tujih raziskav ter konkretnih primerov in z bogatim naborom strokovne in znanstveno raziskovalne literature za dodatno poglabljanje vsebine.