Alenka Kobolt ... et al. : Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi
Podrobnosti knjige
Pomembno je, da se oblikuje takšna šolska klima, v kateri najde svoj »prostor pod soncem šole« vsak učenec, da vsak najde področje, kjer lahko participira, najde in vzdržuje smisel v prizadevanju za šolski uspeh, izkusi sprejetost, četudi je tako ali drugače »drugačen«…
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Pedagoška fakulteta |
Zbirka | Socialno pedagoške teme |
Leto izdaje | 2013 |
Strani | 382 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | |
ISBN | 9789612531362 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Področje usmerjanja in dela z učenci z različnimi primanjkljaji in ovirami je bilo v zadnjih desetih leta kar dobro raziskovalno pokrito. To potrjuje veliko število znanstvenih ali strokovnih in poljudnih prispevkov, ki jih na to temo najdemo v slovenskih publikacijah, zbornikih, revijah. Nekoliko zapostavljena, tako z vidika raziskovanja kot pisanja, je pri nas tematika razumevanja in odzivanja na izstopajoče, moteče vedenje učencev, ki ima zelo raznolike vire, vzroke in dejavnike. Kar je v velikem nasprotju s tem, kar nam učiteljice in učitelji in drugi pedagoški delavci poročajo na različnih posvetih, izobraževanjih in tudi v drugih raziskavah. Ocenjujejo, da vedenja, ki motijo pedagoški proces, naraščajo ter da so oni sami premalo opremljeni, da bi se s tem spoprijemali. Tega se resda ni mogoče do podrobnosti naučiti, lahko pa pedagoški delavci in učenci oziroma dijaki vzajemno, na osnovi modelnega učenja in skupnega sodelovanja gradijo takšno šolsko klimo in takšne odnose, kjer se na izstopajoče vedenje odziva sistematično, resno in hkrati jasno ter odnosno občutljivo. To pomeni, da se odziva dosledno, usklajeno. Da vsak soudeleženi v konfliktu sprejme svoj del so/odgovornosti. Tako učenec/dijak kot odrasli.