Marjan Bradeško : Prodajte s srcem
Podrobnosti knjige
Priročnik za (še) boljšo prodajo
Vsebina knjige, ki je izšla pri založbi Didakta s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Knjiga je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh. Nova knjiga avtorja uspešnice Povejte z veseljem - priročnik za odličen govorniški nastop!
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Didakta |
Leto izdaje | 2015 |
Strani | 160 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | epub |
ISBN | 9789612613846 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Prodaja je dejavnost, ki tako prodajalcu kot kupcu omogoča bolje živeti. A se besede prodajalec vendarle dostikrat drži slab prizvok. Knjiga Prodajte s srcem kaže, kako je prodaja lahko prijetna dejavnost, v kateri sta ob spoštljivih odnosih med prodajalcem in kupcem oba zadovoljna in se veselita naslednjega srečanja. Kot taka prinaša knjiga nekaj novega na naše tržišče in je klic k boljšemu svetu. Vsebina ne razlaga prodajnih tehnik, pač pa govori o prodajni naravnanosti - o trudu in žaru prodajalca, o odnosih s kupcem, ki jim ton daje prodajalec, o pristopih, ki kupcu prinesejo zadovoljstvo. Knjiga obravnava vse tiste človeške vidike, ki spremljajo pot izdelka ali storitve od prodajalca do kupca in ki jih pogosto spregledamo, pozabimo ali se jih ne držimo dovolj trdno. Številni zanimivi primeri, tako dobrega kot neustreznega ravnanja s kupcem, popestrijo knjigo in živo, včasih na zabaven način, pokažejo, kako je mogoče besedi prodaja in prodajalec brez težav uvrstiti na prijazno stran besednjaka. Predvsem pa vsebina knjige s preprostimi in samoumevnimi nasveti pomaga povečati prodajo in izboljšati poslovanje vsakomur, ki se neposredno ali posredno ukvarja s prodajo. Kajti knjiga Prodajte s srcem je namenjena prav vsakomur, ki se kakorkoli srečuje s kupcem in želi, da bi bila taka srečanja človeška, prijetna in v zadovoljstvo obeh. Marjan Bradeško je knjigo pisal na osnovi lastnih izkušenj, od dni, ko je nepričakovano prišel v prodajo, do danes, ko z veseljem prodaja in se srečuje s svojimi zadovoljnimi kupci po svetu, predvsem v ZDA. V dvanajstih poglavjih se avtor dotakne vseh prodajnih dejavnosti, tudi tistih, ki na prodajo na videz nimajo vpliva. Kajti prodaja je mnogo več kot menjava izdelka oziroma storitve za denar- prodaja je odnos. Pošten odnos! Z nekaj truda (lahko) prav prisrčen! Knjiga Prodajte s srcem prinaša naslednjo vsebino: 1. Prodaja je odnos med ljudmi. Med izdelkom in plačilom je človek. Najmanj dva! 2. Biti prodajalec je poslanstvo. Profesionalni pristop pomeni spoštovanje kupca. 3. Na prvo srečanje s kupcem. Dobra priprava na široko odpira pot poslu. 4. Izborna komunikacija je pol nakupa. Jasna in zanimiva sporočila navdušijo kupca. 5. Prodajate prednosti, ne lastnosti! Kupec ne potrebuje seznama, želi le koristi. 6. Kolikšna naj bo izbira? Kupec se mora odločiti - tudi pri eni sami možnosti. 7. Kdo koga prepričuje? Prodajalec prepričuje kupca, kupec pa na koncu sebe. 8. Je odlično res dovolj dobro? Med "za silo" in "nekaj več" je razlika: kakovost. 9. Vsi prodajamo. Tudi neprodajalec (lahko!) vpliva na prodajo. 10. Kaj potrebuje stalna stranka ? Stalna stranka zasluži še posebej veliko truda. 11. Kaj pa konkurenca? Kupca predvsem zanima, kaj dobi od vas. 12. Poštenost je na prvem mestu. Poštenost gradi zaupanje, zaupanje vodi k nakupu. Mag. MARJAN BRADEŠKO, po izobrazbi magister računalništva, se zadnjih deset let večino časa ukvarja s prodajo storitev v podjetju NIL d.o.o., kjer je vodja razvoja izobraževalnih vsebin. Svoje izkušnje - od računalniškega inženirja, omrežnega strokovnjaka, inštruktorja, prodajalca itd. - je strnil že v več knjig. Njegova uspešnica Povejte z veseljem mnogim služi kot osnova za odličen javni nastop. Ker ob svojem delu Marjan Bradeško tudi veliko potuje in planinari (že vrsto let je tudi sourednik gorniške revije Planinski vestnik), je doslej objavil že dve knjigi o skritih koncih in manj znanih poteh po Sloveniji: Privlačna Slovenija/Slovenia Attracts in Konec tedna na izlet. Marjan Bradeško v svojih knjigah in številnih člankih že več kot četrt stoletja združuje najboljše iz poslovnega sveta in srečevanja z ljudmi po vsem svetu. In to z velikim veseljem pove še drugim.