Viljem Ščuka : Šolar na poti do sebe
Podrobnosti knjige
Priročniki / humanistika in družboslovje
Šolar na poti do sebe Viljem ŠčukaObsežen in pregleden priročnik priznanega zdravnika in psihoterapevta Viljema Ščuke je plod avtorjevih dolgoletnih izkušenj na področju dela z mladimi ter poznavanja gestaltskega pristopa. Izdala založba Didakta.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Didakta |
Leto izdaje | 2017 |
Strani | 414 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | epub |
ISBN | 9789612614416 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Priročnik Šolar na poti do sebe novogoriškega zdravnika in psihoterapevta Viljema Ščuke je rezultat njegovega dolgoletnega dela na terenu, pri reševanju težav mladostnikov, ko se ti soočajo sami s seboj, z lastnimi potrebami, željami in hotenji na eni ter omejitvami in pogoji na drugi strani. Avtor je knjigo napisal na osnovi teoretskega in praktičnega poznavanja Gestalt teorije ter strokovnih srečanj z mladimi in njihovimi starši po vsej Sloveniji in v zamejstvu. Pri navajanju osnovih gestaltskih načel prikaže odnose med šolarji, starši, vrstniki in učitelji kot celostno dogajanje, pri katerem je pomembno medsebojno vplivanje in doživljanje. Prav gestaltski pristop namreč omogoča boljše razumevanje dogajanj in doživljanj mladostnikov v intenzivnem in burnem obdobju odraščanja, tako ključnem za razvoj osebnosti.
Iz uvoda: Šolar se v letih zorenja resnično zanima za lastno življenje in vztrajno išče pot do sebe. Mi pa še vedno vztrajamo, naj išče pot do znanja ... Ne zavedamo se, da je za življenjsko in delovno uspešnost znanje premalo. V teh časih postaja bistvenega pomena osebnostna naravnanost. V bodoče bo treba tržiti tudi osebnost, ne le strokovnost. Starši, učitelji in drugi pomembni odrasli naj bi šolarja spodbujali, da razvije svojo osebnost in življenjski slog, ki bo hkrati sovpadal z njegovimi osebnostnimi značilnostmi in zahtevami družbenega okolja.
Iz recenzije: Viljem Ščuka, zdravnik, specialist šolske medicine in psihoterapevt je v svojem 35-letnem aktivnem delu z mladimi bolniki na Vipavskem, Goriškem in v slovenskem delu Trsta gradil svoj celovit pogled na osebnostni in socialni razvoj mladih ljudi v šolskem okolju, pa tudi izven njega. Ko se je kot psihoterapevt srečal z Gestaltom, se je strokovno posvetil tej psihoterapevtski metodi. Velik del svojega celovitega pogleda na otroka, ki v tem obdobju sočasno išče pot do znanja in sebe, nam avtor zdaj ponuja v tej dragoceni knjigi. Dragoceni zato, ker nas v njej popelje preko najzgodnejših (antičnih) mislecev in kasnejših holističnih filozofov do Gestalta in nas pri tem opozarja in spominja, da se celovitost človeka v biološkem, razumskem in duhovnem smislu zaznamuje in oblikuje že v otroštvu in izpelje v adolescenci. Gorazd V. Mrevlje