Darja Barborič Vesel : Vija vaja ven: o motečem vedenju v šoli
Podrobnosti knjige
Priročniki / humanistika in družboslovje
Vija vaja ven: o motečem vedenju v šoli Darja Barborič VeselKnjiga na razumljiv način ponudi teoretični vpogled v vzroke motečega vedenja, potem pa s praktičnimi primeri in brez olepševanja ponudi možnosti uravnavanja le-tega.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Didakta |
Leto izdaje | 2022 |
Strani | 224 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | epub |
ISBN | 9789612616564 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Vsak učitelj se je med svojim poslanstvom bržkone že srečal z vedenjsko problematičnimi in motečimi učenci. Čeprav takšno vedenje ni novodoben pojav, je dandanes v porastu. Zato je morda bolj kot kdaj koli prej pomembno, da učitelj motečega vedenja ne zna le prepoznati, temveč da razume tudi njegove vzroke in nanj primerno odreagira.
Priročnik, ki je pred vami, je namenjen prav temu, saj nas Darja Barborič Vesel v njem popelje tako čez teorijo nastanka kot tudi prakso ravnanja, ko v razredu nastopi neželeno vedenje, hkrati pa z izborom iskrivih kolumn in zapisov izpovedi učiteljev, učencev ter staršev poskrbi za večplastno razumevanje in lažje spoprijemanje z realnostjo motečega vedenja v šoli.
»Delo Vija vaja ven je dragocen prispevek. Najprej zato, ker na razumljiv način ponudi teoretični vpogled v vzroke motečega vedenja, potem pa s praktičnimi primeri in brez olepševanja ponudi možnosti uravnavanja le-tega. In to z različnih zornih kotov, kajti vsak otrok je unikum.«
mag. Jožica Frigelj, profesorica razrednega pouka
»Zanimivo, ravno dovolj teorije in nazornih primerov, tekoče in berljivo, hkrati pa nadvse poučno in konkretno, kar je za učitelja, kot sem sama, odlično gradivo.«
Barbara T. Klanke, učiteljica razrednega pouka
»Vija vaja ven nas na strokoven, celosten, a hkrati duhovit in ‚človeški‘ način popelje skozi mavrični svet učiteljskega poklica.«
Boris Holšek, učitelj glasbe
»Menim, da je branje te knjige nekakšna ‚nuja‘ za vsakega učitelja.«
Sara Kozamernik, študentka