Dolg opis
Knjiga nagovarja vse, ki jim je mar, kakšno sled puščajo za seboj: podjetnike, vodje, prodajnike in marketingaše.
Na primerih podjetij različnih panog avtorica spregovori o najpomembnejšem kapitalu vsakega podjetja - o ljudeh in odnosih med njimi: o komunikaciji s strankami, izzivih vodenja in odnosih v teamu. Ti pa se ne začnejo s poslovnimi oz. marketinškimi strategijami, temveč v osrčju vsakega podjetja: pri njegovih zaposlenih.
Vsebino sestavljajo 4 sklopi:
1. del: ODNOSI S STRANKAMI: Kaj stranke v resnici želijo? Zakaj je nevarno obravnavati vse stranke enako? Kako učinkoviteje komunicirati?
2. del: UČINKOVITA EKIPA: Kako ustvariti vzdušje, v katerem zaposleni komunicirajo in podpirajo drug drugega? Kaj se lahko naučite iz napak tistih, ki se niso znali prilagoditi?
3. del: ODGOVORNOST DO SKUPNOSTI: Kakšen vpliv ima vaše poslovanje na okolje in skupnost, v kateri podjetje deluje? Kako biti boljši v odnosu do okolja in skupnosti?
4. del: KAJ PA VI? Kako vaše vedenje vpliva na ljudi okoli vas? Kaj lahko izboljšate v svoji komunikaciji in odnosu do drugih?
Knjiga prijazno nagovarja bralca, naj začne uvajati spremembe - najprej pri sebi, saj bo to odzvanjalo tudi v njegovi okolici, v odnosu s sodelavci, kot tudi z zunanjimi deležniki Bralca spodbuja, da gradi srčne odnose in deluje v dobrobit vseh: strank, zaposlenih, podjetja in družbe.
Odlična poslovna knjiga in navdih za spremembe!