Skoči na vsebino

Branka D. Jurišić : Vedenje in razredna pravila

Podrobnosti knjige

Priročniki / humanistika in družboslovje

Vedenje in razredna pravila Branka D. Jurišić
Postopki, poučevanje in podpora pozitivnemu vedenju

Da bi lahko vedenje poučevali, potrebujemo pravila vedenja. Vpeljava razrednih pravil pomeni vsaj, da jih sestavimo v dialogu z učenci, uskladimo s poslanstvom šole in drugimi učitelji ter, kar je najbolj pomembno, da učence o pravilih in postopkih vpeljave poučujemo. Pričujoč priročnik nam bo tu v veliko oporo. Vodil nas bo pri prehodu od tradicionalne šole kaznovanja do šole, kjer s podporo želenemu vedenju ustvarjamo spoštovanje in sodelovanje.


Lastnost Vrednost
Založba Center Janeza Levca Ljubljana
Spremna beseda Nina Mesner, Branka D. Jurišić
Ilustracije Branka D. Jurišić
Oprema Branka D. Jurišić, Sabina Pšeničnik
Leto izdaje 2018
Strani 100
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619450321

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Branka D. Jurišić: Vedenje in razredna pravila
Branka D. Jurišić: Vedenje in razredna pravila
Pokukaj v knjigo ...

Dolg opis

V slovenskih šolah je država predpisala Pravila šolskega reda, Pravilnik o vzgojnih opominih, vzgojni načrt in druge akte po katerih postopamo v primeru vedenjskih izbruhov ali kršitvah šolskega reda. Kljub temu nekateri učitelji in ravnatelji opozarjajo, da je neželeno vedenje pogostejše in da kontinuum pomoči ni dovolj učinkovit. So torej protokoli, skladni s pravilniki, zadovoljivo orodje za preprečevanje neželenega vedenja? Ali vzgojni ukrepi v splošnem pripomorejo k izboljšanju vedenja? Večinoma ne. Vzgoja in vedenje imata malo skupnega s protokoli, ki jih izvajamo po državnih pravilnikih; ti so bolj zaradi tega, da šole zaščitimo sami sebe, neželeno vedenja pa se po izreku ukrepa, pogosto zadrži ali prenese v drugo okolje. Vedenje je vedno naučeno – to je dobro, saj ga je mogoče spreminjati in nadalje: vedenje je sporočanje, je klic k komunikaciji, ki se mu moramo odzvati – seveda ne z vzgojnim ukrepom. Da bi lahko vedenje poučevali, potrebujemo pravila vedenja. Vpeljava razrednih pravil pomeni vsaj, da jih sestavimo v dialogu z učenci, uskladimo s poslanstvom šole in drugimi učitelji ter, kar je najbolj pomembno, da učence o pravilih in postopkih vpeljave poučujemo. Pričujoč priročnik  nam bo tu v veliko oporo. Vodil nas bo pri prehodu od tradicionalne šole kaznovanja do šole, kjer s podporo želenemu vedenju ustvarjamo spoštovanje in sodelovanje.


Povezane knjige


Janja Vidmar: Velika pustolovščina
Janja Vidmar: Velika pustolovščina
Janja Vidmar
Velika pustolovščina
Alberto Villoldo: Štiri poti
Alberto Villoldo: Štiri poti
Alberto Villoldo
Štiri poti
Neli Vintar: Jasna pot - Z vetrom v laseh
Neli Vintar: Jasna pot - Z vetrom v laseh
Neli Vintar
Jasna pot - Z vetrom v laseh
Mirko Pečarič: Vademekum slovenske javne uprave
Mirko Pečarič: Vademekum slovenske javne uprave
Mirko Pečarič
Vademekum slovenske javne uprave
Martin Golob: 365 dni z Božjo besedo
Martin Golob: 365 dni z Božjo besedo
Martin Golob
365 dni z Božjo besedo
Gabriele Wittek: Življenjska šola za obvladovanje življenja: pot v kozmično zavest 3. zvezek
Gabriele Wittek: Življenjska šola za obvladovanje življenja: pot v kozmično zavest 3. zvezek
Gabriele Wittek
Življenjska šola za obvladovanje življenja: pot v kozmično zavest 3. zvezek

Druge knjige avtorja


Branka D. Jurišić: Otroci z avtizmom
Branka D. Jurišić: Otroci z avtizmom
Branka D. Jurišić
Otroci z avtizmom

Prijavite se na e-novice

Source