Skoči na vsebino

Andrej Raspor : Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve

Podrobnosti knjige

Priročniki / humanistika in družboslovje

Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve Andrej Raspor

Monografija je plod večletnih izkušenj in raziskovanja pri delu s kadri v gostinski dejavnosti. Poudarek je na kakovostni storitvi in kakovosti dela zaposlenih. Razlike med samimi gostinskimi poklici in hitre spremembe na trgu narekujejo nujnost vzpostavitve sistema usposabljanja zaposlenih za ključne kompetence. Le-te zaposleni potrebujejo pri vsakdanjem delu z gosti. Tako lahko zagotovijo kakovostno storitev. S tem bodo pripomogli k dolgoročnemu uspešnemu poslovanju podjetja, ki je v veliki meri odvisna od tega, kako so podjetja usmerjena h gostu (kupcu storitve).


Lastnost Vrednost
Založba Založba BoMa
Zbirka Priročniki
Leto izdaje 2021
Strani 144
Jezik slovenski
Tip datoteke epub
ISBN 9789619541319

Izvodov na voljo:


  • Prost
  • Prost
  • Prost
  • Zaseden

    Še 3 dni 35 min in 6 sekund

Pokukaj v knjigo

Andrej Raspor: Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve
Andrej Raspor: Kako do izboljšanja kakovosti gostinske storitve
Pokukaj v knjigo ...

Dolg opis

Gosti želijo in pričakujejo kakovostno storitev. Lastniki pričakujejo visoke prihodke. Tudi cilj zaposlenih in njihovih zastopnikov v sindikatih so višji prihodki iz plač. Vprašanje, ki se nam zato zastavlja je, ali delodajalci kot zakoniti zastopniki lastnikov razpolagajo z vzvodi, s katerimi bi lahko zadostili izpolnitev pričakovanj vseh treh strani (gostov, lastnikov in zaposlenih). Menimo, da je mogoče izpolniti pričakovanja. Iz analize dobrih praks namreč izhaja, da morajo delodajalci skupaj z zaposlenimi ustrezno zadovoljiti gosta. Gost, ki bo zadovoljen, se bo ponovno vračal in na ta način pripomogel k dolgoročnemu obstoju podjetja. Poleg tega morajo delodajalci skrbeti za stalno uvajanje nove ponudbe. Za delodajalce je zato izredno pomembno, da znajo usposobiti zaposlene za izvajanje kakovostne storitve.


Povezane knjige


Alberto Villoldo: Štiri poti
Alberto Villoldo: Štiri poti
Alberto Villoldo
Štiri poti
Neli Vintar: Jasna pot - Z vetrom v laseh
Neli Vintar: Jasna pot - Z vetrom v laseh
Neli Vintar
Jasna pot - Z vetrom v laseh
Mirko Pečarič: Vademekum slovenske javne uprave
Mirko Pečarič: Vademekum slovenske javne uprave
Mirko Pečarič
Vademekum slovenske javne uprave
Martin Golob: 365 dni z Božjo besedo
Martin Golob: 365 dni z Božjo besedo
Martin Golob
365 dni z Božjo besedo
Gabriele Wittek: Življenjska šola za obvladovanje življenja: pot v kozmično zavest 3. zvezek
Gabriele Wittek: Življenjska šola za obvladovanje življenja: pot v kozmično zavest 3. zvezek
Gabriele Wittek
Življenjska šola za obvladovanje življenja: pot v kozmično zavest 3. zvezek
Gabriele Wittek: Deset Božjih zapovedi & Govor na gori Jezusa iz Nazareta
Gabriele Wittek: Deset Božjih zapovedi & Govor na gori Jezusa iz Nazareta
Gabriele Wittek
Deset Božjih zapovedi & Govor na gori Jezusa iz Nazareta

Druge knjige avtorja


Bojan Macuh, Andrej Raspor: Dan je dolg 24 ur
Bojan Macuh, Andrej Raspor: Dan je dolg 24 ur
Bojan Macuh, Andrej Raspor
Dan je dolg 24 ur
Andrej Raspor: NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja
Andrej Raspor: NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja
Andrej Raspor
NAPITNINE: Orodje za povečanje učinkovitosti poslovanja podjetja

Prijavite se na e-novice

Source