Tatjana Devjak, Alenka Polak : Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje delavcev v vzgoji in izobraževanju
Podrobnosti knjige
Monografija je nastala v okviru nadaljevanja projekta Partnerstvo fakultet in šol (2006–2007), njen namen pa je ponuditi celosten vpogled na izobraževanje učiteljev in učiteljic, s poudarkom na nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju, osvetliti njegov pomen, pripravo in izvedbo programov izobraževanja in usposabljanja ter spodbuditi partnersko sodelovanje pri prenosu novih spoznanj iz stroke v pedagoško prakso.
Lastnost | Vrednost |
---|---|
Založba | Pedagoška fakulteta |
Leto izdaje | 2013 |
Strani | 131 |
Jezik | slovenski |
Tip datoteke | |
ISBN | 9789612531423 |
Izvodov na voljo:
- Prost
- Prost
- Prost
-
Zaseden
Še 3 dni 35 min in 6 sekund
Pokukaj v knjigo
Dolg opis
Monografija z naslovom Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju je nastala kot rezultat dela na projektu Partnerstvo fakultete in šol, ki poteka na Pedagoški fakulteti v Ljubljani že od leta 2004. Spoznanja projekta Partnerstvo na področju razvoja modela nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju sta avtorici uporabili kot izhodišče prikaza pomena profesionalnega razvoja (osebnostne in strokovne rasti) pedagoških delavcev. Profesionalni razvoj pedagoških delavcev se začenja s t. i. formalnim, dodiplomskim izobraževanjem in nadaljuje ali s podiplomskim ali z nadaljnjim izobraževanjem in usposabljanjem. Izobraževanje in usposabljanje ni namenjeno le vzdrževanju ekonomske kompetitivnosti in zaposljivosti, kot piše v Memorandumu o vseživljenjskem učenju, temveč pomaga pri opremljanju posameznika z novimi kompetencami, ki jih zahtevajo družba znanja in spremembe na delovnem mestu.